قوانین سایت

نحوه ارائه محصولات سایت

کلیه محصولات تولید شده از علیرضا بزاززاده فقط و فقط از طریق سایت رسمی ایشان یعنی alibazaz.com ارائه و به فروش می رسد و هیچگونه نمایندگی برای فروش محصولات آموزشی ندارد.

دریافت محصولات به چه صورت است؟

محصولات قرار گرفته در سایت به صورت دانلودی قابل استفاده می باشند که با پرداخت هزینه هر محصول آموزشی،محتویات محصول به طور کامل در پنل کاربری شما قرار گرفته که از آن بخش می توانید محصولات خریداری شده را دانلود کنید.

عودت محصولات

با توجه به ماهیت محصولات و اینکه محصولات آموزشی موجود در سایت به صورت دانلودی می باشند، امکان عودت و باز گرداندن وجه پرداختی وجود ندارد. بنابراین در انتخاب محصول آموزشی موردنظر خود دقت کرده و اطلاعات لازم را قبل از خرید از طریق خواندن صفحه محصول مورد نظر و یا از طریق راه های ارتباطی با ما،به دست آورید و از انتخاب خود اطمینان حاصل کنید.

محصولات اصلی

با توجه به اینکه محصولات آموزشی اصلی علیرضا بزاززاده فقط در سایت رسمی ایشان یعنی alibazaz.com ارائه و به فروش می رسد، خرید محصولات علیرضا بزاززاده از هر صفحه،پیج یا سایت دیگری ممنوع و خلاف قانون بوده و در صورتی که محصولات ایشان از هر طریق دیگری غیر از این سایت به دست شما رسیده و آن را خریداری کرده اید، محصول مورد نظر تقلبی بوده و می توانید از طریق پلیس فتا از فروشنده متقلب شکایت کرده و شکایت خود را پیگیری کنید.

رضایت صاحب اثر

برای تهیه و تولید کلیه محصولات آموزشی موجود در سایت alibazaz.com تحقیق و پژوهش و زحمات بسیاری کشیده شده و این کار زمانبر بوده و سعی بر آن بوده که محصولات با کیفیت،از نظر محتوای آموزشی و ارائه و همچنین کاربردی بودن در زندگی افراد، ارائه گردد. هر گونه خرید و فروش و استفاده غیرمجاز از محصولات علیرضا بزاززاده حرام بوده و ایشان هیچگونه رضایتی از این بابت ندارند .در صورتی که محصولات آموزشی علیرضا بزاززاده از هر طریق دیگری غیر از این سایت به دست شما رسیده، حتما به alibazaz.com مراجعه فرمائید و بهای محصول را به این سایت پرداخت نمائید و مسیر موفقیت را از راه درست آن پیش بگیرید تا بتوانید به نتایج دلخواهتان برسید.